PMR ? Habis dah :D

CLICK HERE for more awesome fashion photos…

Yeahh , PMR dah habis pun akhirnya. Ada yang dah merdeka kemarin, ada yang harini. Aku baru hari merdeka sebab ada paper B.Arab. Bole tahan jugak lah soalan dia. Tak senang, tak susah. Habis ja exam tadi, rasa macam tak percaya ja PMR yang ditunggu-tunggu dari form 1 dah selesai sekarang. Act, aku baru ja lega dari demam. Aku taktau la kenapa time exam ni pulaklah dia tak sihat. And bukan setakat demam ja, batuk dan sakit dekat tulang rusuk. Bila nak bernafas memang sakit. Tak tahu kenapa. P klinik lega sat sehari. Lepas tu ayah aku ajak p Hospital K.Batas. Diorang siap suruh X-ray lagi. Then bila dh dapat keputusan, doktor tu cakap punya lah panjang berjela, last-last takda apa pun. Penat tunggu jaaa -.- Then lepas dua hari means harini, lepas habis exam mak aku ajak p klinik. Check itu ini dan kasi ubat. Balik rumah aku makan ubat then tido jap. Bangun2 ja, ohhh lega dah :D Alhamdulillah. Cuma ada batuk sikit2 lagi. Kalau lah p klinik tu awai2 haritu kan bagus. Taklah buang masa sampai berhari2. And lega pulak bila dah habis exam. Ruginyaa tak p klinik tu haritu :( Tapi papa pun, aku dah sihat sikit. Kira okay la tu kan? Plan lepas PMR ni aku pun tak rancang lagi. Tapi takmau lah enjoy sangat2 kan, nanti amik result, teruk pulak nangisnyeee :D Eh, sekarang dah 12.32 am. Patutlah aku menguap banyak kali, haha. Kbye :]



thnks reading . ILY :)

No comments: