Lagi 12 hari T.T

Follow c u t e s e c r e t s for more cute photos ♥

Lagi 12 hari nak PMR. Macam tak percaya rasanya. Sekejap ja masa berlalu. Tu laa, awal tahun haritu kata laa 'alaa, lambat lagi, malas la nak study'. Kay, sekarang amik kau. Lebih kurang seminggu je lahh. Nasib baik minggu ni ade exam, sekolah buat. Ada jugak aku nak bukak buku. Kalau tak, memang aku tak pegang buku langsung ahh. Ni pun aku online, memang aku masih tak sedar diri nak study. Mak ayah aku sampai berbuih ckp itu ini, aku buat derkk je -.- Sory mak. Sat sat cheq nak tutup dah ni :D Aku post ni pun sebab dah nak dekat berapa minggu dah aku tak update ape-2. Lagipun aku jarang online. Kay lah, tk tahu nak ckp ape dah. Harini last update and lepas PMR aku online lain kayh. Pray for me yahh :] kbye. #Assalamualaikum

thnks reading . ILY :)

No comments: