Yes , dah habissss !! :D
















yeye , exam dh habess . free ! free ! free ! hep , aku bkn nk jual barang free ke ape yew . thats mean aku dh bebas . wlaupun hanya mid exam , rasa dh mcm PMR . haha . bes gile kot . time ni yg aku tnggu2 ni . takmau tension2 dh . tapi aku tau lepas bukak sekolah balik , mesti tension itu akn kmbali lgi . sbb apa ? sbb aku tau result aku tak seperti yg aku jangkakan . padahal aku rasa aku dah stdy byk dh . tah knapa aku rasa mcm dpat mrkah semua sbjek sikit ja . kalau betul la semua subjek menurun kali ni , mmg sedih gila la . spa tak sedih hbaq mai .

and esok last sekolah , kalau tak aku ngn CN taknak pegi sekolah dah . then tiba2 dengan terkejutnya Ainul gitau yg Cikgu Sharifah akn brpindah kt skolah lain . serious mula2 aku mmg tak caya . yela kan , sebelum ni takdak papa pun , tba2 esok hari last dia dekat sekolah aku . mmg sedih thap la . dulu time dia dok mengajaq kelas aku , kata la mcm2 kt dia . bila dia dh nk pndah , tudiaaa semua pakat sedihh . and tadi time nak salam dengan dia tadi , ramai nangis . dengan Cikgu Shraifah pun sekali nangis . mana tak sedih , dh 18 tahun Cikgu tu mnegajaq sekolah aku . lagipun dea pindah tu sbb naik pgkat . jadi PK .
and esok kami satu kelas nak buad jamuan utk dia . buad kecik2 ja . utk menyambut hari perpisahan dea . cewahhh . and esok aku rasa mesti ramai yg nangis punya lah .

okay , aku taknak ckp banyak dh . so , bubye ! :)))

ucapan utk Cikgu :

Saya hrap cikgu dpnjangkan umur dn dmurahkan rezeki , bhagia brsama keluarga yg tersyg . dan jgn lupakan kami kelas di kelas 3KAA . dn doakan kejayaan utk kami semua :)
*wlaupun cikgu tak baca blog saya nih , takpa . :D :D

thnks reading . ILY :)

No comments: