Eh , asal aku bukak blog dgn fb ni ? :D

Hahaha . title mcm bangang ja . mesty korg da agk kn yg aku akn bukak balik blog nih ? haha . serious aku tak ley lupa . tadi lepas balik kelas tmbahan , terus ambik lappy then buka blog . blog yg first , fb kedua :D ni mana aku study lagi ney . ckp bukan main , buat tak pun . (itulah aku ) :D
tadi kn aku online fb , then syahmi tiba2 ja mai tulis kt wall aku . argg ~ geram gila :D tgk bwh ni









hahahaha . kntoi aku . aku pun dah mungkir janji ngn mak aku . aku kata start hari ni takmau online . tapi mak aku tau aku bukak blog nih sekarang . mak aku kata hari ni last . start esok , mak bwk lappy nih dgn berukband p pejabat . lepas dua minggu baru mak kasi balik . alaaaaa , sedih gila !! :( takley onl dh la kan ? tapi takpa , CC ada . haha . blkang rumah aku ja :D :D

okay larh , nk out . buadd keja sekola . tgk , esok nk sekola , mlm ni baru nk buad . betapa rajinnya aku . contohi lah aku ya . gerenti jadi pelajar tak berapa nak cemerlang punya lah :D

p/s : Asal sekarang Fasha lama tak online ehh ? study ka ? *pengsan aku :D


thnks reading . ILY :)

No comments: