New look :)


Assalamualikum and hello ebelibadi ! :D

Dah berkurun aku aku tak update apa-apa. Takda mood nak blogging. Padahal setiap hari aku online. Cerita banyak tapi malas dan nak taip. Cuma harini aku terlebih rajin sikit edit blog. Aku ni derek pilih warna hitam jaaa. Haha. Bia laa, nampak simple sikit. Dari warna pink tak habis2, nampak macam budak-2 pulak :D Act, dulu aku bukan suka sangat warna pink tapi entahlah sekarang ni kalau edit apa2 ja, mesti pink. Nampak lembut jaa.

Btw, aku baru buat account Rakan.net. Sapa yang belum try masuk, try la buat. Dia macam FB jugak. Tapi Malaysia buat. Dia boleh design profil. Sapa yg dah masuk tu, add lah aku kat sini. Tak rugi kalau masuk. Kadang2 kalau borink dengan FB, aku selalu bukak rakan.net tu. Maybe benda tu baru lagi, so dia tak berapa nk meriah sangat. Okay, aku pun memang selalu tak cakap banyak kan. So, bye!

Hari Ahad ni last sekolah. Nak bwk Canon T.T Mintak2 lah mak bagi :D
Lots of Love,
Athirah Anuar

thnks reading . ILY :)

1 comment:

Anonymous said...

Thira ,, hang sekolah mana ? Last hari Ahad ?