Esok ? Err -.-

Hey readers !
Fuhh , dah seminggu aku tak update . padahal tiap2 hari online jaa . act , aku malas gila r nak taip . tapi banyak cita . huhu . ni pun terpaksa taip jugak sebab lama sangat aku biar blog aku ni :) PMR aku rasa nak dekat dh . Dah tak sampai 100 hari . tapi aku still tak berubah . makin teruk ade lah . tak study langsung kot . esok nak exam , mlm ni baru stdy . hishh , teruk betul -.-

Esok kena pegi sekola pulak . adess , malas gilooooo . nak kena lari2 pulak tu . bab2 lari2 ni yang aku malas nk mai ni . tapi nak buat cmna , cikgu suruh p jugak . aku pun taknak la ponteng an , sebab kerap sangat ponteng :D besa r , pelajar tak berapa nak cemerlang .

Hari ahad pulak ada hari konsentrasi . mak pak kena mai pulak . adoyy , habis la aku . result kn teruk . -.- harap2 pak aku tak hingaq la depan cikgu tu :P

Kay , sikit je kn aku cita ? aku mlas da nk taip :DD kbai :)



thnks reading . ILY :)

No comments: