Tanpamu .


Tanpamu hidup jadi sunyi
Tanpamu ku seakan mati
Tanpamu bagai malam tanpa bintang

Tanpamu aku kan tersesat
Tanpamu tiada lagi hasrat
Tanpamu seakan jantungku berhenti

Kau yang terindah dalam hidup ini
Dan takkan pernah berubah selamanya
Aku terlahir hanyalah untuk kamu
Jadi pelindung dirimu

Tanpamu nafasku terhenti
Kernamu ku ada di sini
Tetap bersamaku
Selalu disampingku
Untuk selamanya

Kasih yakinlah kepada diriku
Sayang dan cintaku pun hanya untukmu
Dan takkan berubah untuk selamanya
Cintaku padamu


Hoho , tau ni lagu apa ? Yess , tgk tajuk pun dah tau kn ? Act , aku borink skrg . Taktau nak post apa . Cuti kali ni mmg paling memborinkkan :( Serious taktau apa nk buat . Mengadap lptop ni jea 24 jam . Lagu kt atas ni sesaje jea aku post , haha . Takda kena mengena ngn sapa pun . *tapi aku ada la kot :P
Lagu ni Sabhi Saddhi and Helena yg nyanyi . First time dengar pun da bestt . Tgk lirik lagi besstttt la .
Nak dengar ? pegi Youtube dengar sendiri . Malas nk letak sini . K, baii . Nak blogwalking jap :*



thnks reading . ILY :)

No comments: