Sorry :(

wey , aku mntak maaf kalau aku ada marah2 ampa tau . sejak kebelakangan ni mood aku tak menentu la . tak pasal pasal hmpa kena maki free dengan aku kn ? sorry gila wehh . aku pun taktau apa kena ngn aku skg ni . serious aku takdak niat pun nak marah ampa kt dpn org . hari tu aku marah Syahmi . smpai dia pun takut nk ckp ngn aku dah . haha . lepas tu Ainul pulak . ni lagi dia malu . aku marah dia depan budak form 1 ngn form 2 . yg dia tunduk2 ja . sorrrrrrrrryyyy syggggggg :') tadi pun time balik , hanis kena ceramah free ngn aku . muka dia terus masam . smpai tgk aku pun tak senyum lgsung . myb dia terasa kot . sorry ya .

aku kalau tgh bad mood , jgn tnya soalan yg pelik2 kt aku . aku tau ampa takut aku marah kt ampa kn . jujur aku ckp , masalah aku skrg takda kena mngena pun ngn hmpa . hmpa selalu tnya aku pasal apa aku tension la apa mua . aku malas nk cita . kalau sekali cita , stgi orang tu pi cita kt orang ni , orang ni pi cita kt orang tu pulak . susa derr . kita x boleh nk tutup mulut orang ni . better aku tutup mulut aku sendiri . betul tak ? so , sesapa yg pernah kena maki ngn aku atau ape2 je lah , AKU MINTA MAAF BYK2 . dari hujung rmbut smpai hjung kaki . wlaupun hari ni bukan hari raya . apa , kau ingt hari raya ja nk mnta maaf ? :D :D
okay , smpai takat ni ja la aku ceramah . free jgk kn ni ? HAHA . thnks 4 reading . ily <3


p/s : Kita kn K A W A N :')

thnks reading . ILY :)

No comments: