Hari Koko :D

hey readers ! klmarin hari koko kt skolah aku . borink gyler beb ! tak tawu nk buad apa . HAHA . kalau org lain , denga je hari koko mesty excited kn ? yg aku ni sedih aje bunyinya . byk aktiviti kt skolah sbnrnya tapi serious aku tak minat . gerai mknan , minuman pnya lak belambak . smpai aku pun tak dan nk snggah sini sana . aku mkn bknnya byk cgt pun . *hoh , tipu . aku mkn byk . gyler kenyang ! aku n genk2 aku juz beli mknan , pastu cari tmpat teduh .
pastu pegi beli mknan lain pulak , cari pulak tmpat lain . haih , penat tau ! lpas hbis mkn , pegi tgk genk budak laki kelas kitaorg main sepak takraw pulak . menang dow ! BANGGA la ! tapi tak habis lagi , hari isnin ni diorg ade lwn lagi . mntak2 lah menang . habis main sepak takraw , diorg pegi main FUTSAL pulak .kitaorg pegi tgk jgk sbb diorg masuk separuh akhir . Si Ainul dengan si Ecah ni x nk tgk sbb panas . takut hitam ! heh , kesah hapa aku , jnji dpt bgy skongan kt genk kelas . betul tak Noorfashadirah ? HAHA . tapi sygnya budak laki kelas aku kalah derr . 1-0 . lwn dengan kelas 5AKAUN . okay pa 1-0  ? bknnya 10-0 pun kn ? lgipun lwn ngn Form5 tuh . semua bdn besar2 punya . HAHA . :P okayokay , bwh ni ade bberapa gmbar yg aku tgkap klmarin . tak byk la . sbb semua mmbe aku tak sporting ! nk tgkap ckit , lari jauh ! herrhhh ! 

time nih mmbe aku jual rojak . :D

setelah penat bermain futsal . HAHA .
dari kiri : iqbal , hazwan , nabil , azri dan azi .

muka sedih je . saheh pikir pasal kalah main futsal tuh .
HAHAHA :P :P

err , abaikan aku yg pelik lgi aneh tu :')

ekha comey . aku buruk . tudung tak jadi :(

eh eh , minah buruk lgi comel mana nih ? muahahaha :D :D


yeay ! muka aku cntekk ! HAHA .
syahmi comel (':
okay , act byk lgi gmbar . tpi semua gmbar yg mmbe aku ada tutup muka lah , apa la . n ade jgk yg aku TERDELETE . iaitu gmbar Ainul dgn Fasha . sorry weyh .
n semua gmbar ni aku tak edit . real punya okay . selalunya aku main edit2 kn ? skrg nih mlas dh nk edit2 nih . buang masa ja . okay , thnks 4 readingggggg . :')

p/s: hari ni cuti tau ! sempena Hari Koko . tima kasehhh Cikgu ! :D :D


thnks reading . ILY :)

No comments: