The Most Elegant Blog Contest

salam , hye semua . hari ni aku nk join cntest "The Most Elegant Blog Contest" . aku di tag oleh Alyah . thnks eh ! :)
Syarat-syarat nk masuk contest ini ialah :

- Mesti follow blog A.K ni ! :)
-Semua boleh sertai, lelaki atau perempuan, tua atau muda.
-Warganegara Malaysia.

-Buat satu entry tentang contest ni dengan nama 'The Most Elegant Blog Contest' dan jangan lupa letak banner dan link ke post ni.

-Ceritakan sedikit sejarah penubuhan blog anda.
-Hantarkan URL entri anda ke post ni.

-Tag 2 orang untuk sertai !

Tarikh tutup : 30 April 2011 [kalau ada pindaan , akn diberitahu!]

Hadiah-hadiahnya :

Tempat pertama : Topup RM10 +Award
Tempat kedua : Topup RM5 + Award
Tempat Ketiga : Award
Semua peserta : Award penyertaan
Sejarah Penubuhan Blog saya :

Blog ni baru saje dibuat seminggu yang lepas iaitu pada 10.3.2011 . act , saya dah ade blog lain sebelom ni . tapi blog tu rosak , haha . so , terpaksa buat lain . saya berminat buat blog sejak kak sepupu saya ada blog dan kwn2 lama saya pown ade blog , sejak itulah terdetik hati nk buat blog ni , huhu . saya tengok mcm seronok jew kn dok berblogging ni . saya start buat blog pada 29.11.2011 kalau tak cilap . mmg takk cilap dh la ! :D firstime buad , mmg gyler mereng dah tak tahu nk guna . seminggu jgk rasanya baru lah faham mcm mne blog ni . smpaikan byk kali dh menangis sbb x reti guna . hee , buad malu jew . byk guna code sbnrnya . nk tnya kwn2 , time tuh diorang pown lebih kurang mcm saya jew , haha . smpai lah skrg , saya dah tahu psal blog2 ni . n saya dh jatuh hati dkt blog ni :D skrg , klau nk bukak fb kew hape kew , msty akn tringat blog ni dulu . tak sah lah klau sehari tak ingat kt blog ni . huhu . n last , saya syg gilerrrr punya kt blog ni . :D

ok , pnjg tak ?

nak tag :

suke entry ni ? like please :)
tak suke suda ! :P

thnks reading . ILY :)

No comments: